Странице

недеља, 9. јун 2013.

...Duševni trepet... - Radovan Nedović



...korakom u sjutra
ali
kako korakom iz juče
kad to juče
toliko boja i tonova vuče
a to juče nema ništa osim sjećanja
sivog i opominjujućeg
da se o proljeću ne sanja
ono se čeka
i ukorači...
...sve oko čovjeka
čovjekom ga ne čini
niti bogati
teško je samo to
što se upravo to
nikad 
na vrijeme 
ne shvati
meni je sad lako
sve mi je dato uzeto
ničim drugim
do samim sobom
i zato gledamo se ja i ogledalo
neskrivenom zlobom
mi stari znanci
neću ga polomiti
jer još sivlju sliku daju
njegovi ostaci
...moje nevajarske ruke
vajale su glavne likove
života mi
...moje neslikarske ruke
slikale su predjele po kojima
duši bih dozvolio da šeta
...moje varljivo oko
davalo je grudima snage
da sasvim sibirske osobe
sebi postavlja
kao drage
...volim kad me ogledalo pobijedi
ali neka ne zaboravi
da i ono Sjutra
s l i j e di...

Нема коментара:

Постави коментар