Странице

четвртак, 21. август 2008.

MOJE INSPIRACIJE




























AKO nisam, biću!
Sve što nisam
jutrom probuđena
postaću.

Putovaću,
kao magla,
napiću žednu zemlju,
pratiću je,
s njom večno kružiti.
Sunce će mene popiti.
Nestati?
Neću.
Sve što nisam, biću.
Jutrom probuđena,
u rosi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-



TVOJE MISLI

Hoću u tvom oku
da vidim,
tvoj glas da čujem,
tako da saznam
dubinu traga
mog koraka
u tvojim mislima.
Hoću da čujem glas,
reč tvojih misli,
u tvom oku da gledam,
tako da saznam
dubinu mog koraka
u tvojim mislima
o meni.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------









JUČE, DANAS, SUTRA

Srela sam te, juče.
Nisi znao.
Pitao si me:
„Kako si,
kako su ti prijatelji,
rodbina, posao?“
Srela sam te danas.
Nisi primetio,
da smo razgovarali .
„Dugo sam razmišljao,
- kažeš mi, gledajući u izlog-
da li me se sećaš?“
Pitaš.
A sutra?
Sediš na klupi,
čekaš,
a sreli smo se
juče.

------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------


PALIĆ, JA I ON

Meškoljim se u postelji
nameštajući jastuk od
vodenog bilja.
Pospano se osmehujem
Mesecu.
Zamišljam
vetrom namreškanu površinu
Palićkog jezera.
Poželim tada sa Mesecom
da zaronim u tu mirnu vodu.
kao on da kupam svoj odraz
sa ribama i školjkama.
Sanjivo sklapam oči,
sanjam Palić!
Kupam se sa Mesecom,
dok ribe plivaju,
presijavajući kao srebro
dok ostavljaju trag svog
sjaja na mojoj kosi.
Ronim ka školjkama
tražeći biser.
Izranjam iz jezera
ruku pruženih ka Njemu.
Mesec se igra sa kapljicama
jezerskim koje beže
sa mojih ruku.
U postelji uspavana mirisom
vodenog bilja kojim odiše
jastuk pod mojom glavom.
Sanjam jezero i Mesec,
On se kupa samnom.
Srebrni zraci mrse mi kosu.
U snovima mojim skupa smo,
Palić, ja i On.

--------------------------------------------------------------------
---------------------------------------
-----------
---



RUKA
na ramenu,
u ruci,
grli,
miluje,
tvoja,
briše suzu,
grli ramena,
pozdravlja,
pokazuje,
na stolu,
napisala je,
reči,
rastanka.


Нема коментара:

Постави коментар