Странице

понедељак, 9. септембар 2013.

PUTOVANJE-Milan Milutinović

Pregrizao sam jezik
Da se ne izlaje na sva usta
Istrči kao tele pred rudu
Zapeni kao besno pseto.
Da me odgovori od puta Polomi noge Krila namaže kataranom Baci kletvu na svakog ko mi se pridruži na putovanju.
Ignorisao sam ga, uzdahnuo duboko Stao pred ogledalo obrijao se Stavio svečano lice sa brkovima kao Poaro Seo u omiljenu fotelju zažmurio.
Zarotirao sam se na istok Kao grumen zemlje Koji traži svoju sabraću, sestre medju zvezdama Suprotno putanji skazalje sata.
Stopio se u senku Nevidljiv za kućne ljubimce, decu, komšije Za dvadeset tri sata i pedeset šest minuta i cetri sekunde obiđem oko svoje ose.
San se pretvorio u oko Plavet nedeba, dubinu mora, žubor reka U trista šezdeset pet treptaja da obiđem oko sunca Paleći crnu zenicu željnu svetlosti.
Milan Milutinović

Нема коментара:

Постави коментар