Странице

субота, 6. децембар 2014.

...zakašnjeli Sonet ili okamenjena vrba... - faraonn

.Kliknite na sliku da biste je uvećali. 

Ime:  0.jpg 
Pregleda: 0 
Veličina:  19,3 KB 
ID: 342786
...meni možeš reći sve
sve
osim da nema te
jer nemanje izdaje
i mene
i tebe kod drugog
...meni nemoj ništa reći
i ako možeš
reći ćeš samo tudje riječi
koje ti šapuće moja želja
i bezvrijedno je
da opet istim putem idem
sve mi je poznato
i znaci
i vrbaci
i ptice koje zaćute
kad se misli pomute
a ruke
kao grane vjetrovite
plesti se stanu
kao Sirene hirovite
kad ih obuzme nagona bijes
i tu ćemo stati
jer
kad tada nijesmo umjeli
kako ćemo sada
znati...
...ista rijeka
ista voda
anakondasto teče
isti Mjesec
isto veče
ja zaboravljen
kao u igri žmurke nenadjen
kosturasto čekam
nekakav poj slavuja
ne znajući
da slavuj ne pjeva
nego samo revir obilježava
kao vučjak tekućinom svojom
okolinu
i
svoju dolinu...
...ako provedeš dijete svoje
ili nekog
ko je dijete kao ja što bijah
ne pitaj se
zašto jedna vrba
žalost svoju
ne želi da krije
to ona još
izgubljenu bitku bije
i u predahu
hologram naš gleda
u virovima
što se krije...

2 коментара:

  1. ...ovdje,
    kao u svom Luxor_u
    osjeća stolovanje faraonn Tumnopoteh
    Ovdje
    gdje dolazniku je
    kao kod kuće
    kao pokislom domaćin
    kad donese šalicu
    rakije vruće...
    Ovdje gdje stoluje zaštitnica Tamiš_rijeke
    smjerni stvaralac
    posjednik riječi
    i tajni koje ta riječ treba da ima
    a Tamišarku treba pitati
    da li riječ nju ispunja
    ili je proširuje
    jer Poetesa tog reda
    ne miri se nikad dostignutim
    označenjem...
    Tamišarka,-draga moja Prijateljica...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Faronn, ima li lepšeg neg' biti domaćin takvom gostu? Hvala na tako lepim rečima... dragi Prijatelju!

      Избриши