Странице

среда, 7. септембар 2011.

NEVREME - Vlada Perić

svoj sam i božiji

svoj koliko prkosim

i božiji koliko se povinujem

shvatam

ponekad

ponešto

više velike

no male stvari

shvatam nevreme u kome sam

shvatam šansu u kojoj sam

shvatam

i ne bavim se kukanjem

i skaknjem u dalj

jer vreme dobijamo na poklon

a nevreme sami stvaramo

zato ostavljam

kazaljke na miru

i ne gnjavim mnogo kalendar

jer možda ja

i povlačim konce

ali ih svakako ne držim

no to nije mana

to je sudbina

sudbina moja

sudbina tvoja

sudbina ljudska

a manu će već

svako svakome naći

bez mnogo traganja

i sa žarkom željom

s tim što ću ja opet

naškrabati nešto

i mane svoje

zloupotrebiti na kratko

jer poezija

to je moj život

jer poezija

to je život uopšte

a sve ostalo je pitanje

umeš li živeti

Нема коментара:

Постави коментар