Странице

уторак, 30. април 2013.

EKO PESMA ZA LEPŠE JUTRO-Milan Milutinović


Sakupljam limenke, plastične balone za vodu
Staklene flaše od piva i vina za reciklažu.
Za lepši komšiluk, ulicu i grad.
Ja sam savestan građanin.
Skinuću svoje plavo plastično odelo
Crne platične cipele.
Opet je u modi carevo novo odelo
Odelo sa malim dodatkom za tange i frange
U zavisnosti koje marke naočara nosimo
Odelo može biti bele boje, žute boje
Crne boje za sve svečanosti
Od svile i somota.
Sto na kome jedem je od tvrde crvene plastike
Otporan je na udarce i toplotu.
Moja omiljena *čaša za vodu
Sa slikama Miki Mausa i Paje Patka,plastična je.
Tanjir za jelo je od reciklažne plastike
Supa iz kesice ima ukus plastike
Gotovo jelo u foliji „Sarma“
Miriše i mami modifikovanom sojom.
Ja sam uzoran građanin
Sve ću to pojesti sa puno hleba od juče
Hleb koji se mrvi i pada na zemlju
Sa željom da nikne ceo i vruć za jednu noć
Između asfalta i betona u saksiji
Žardinjeri i parku
Za gladna plastična usta
Za velike plastične stomake.

Нема коментара:

Постави коментар